tisdag 14 april 2009

Carl-Henrik undvek den förutspådda hjärtattacken

(090330)

Idag den 30 mars fyllde Carl-Henrik 31 år, och det mest glädjande med det var enligt honom själv att han nu passerat de trettio utan att få hjärtinfarkt.
"Jag stressade ofta väldigt mycket när jag var tonåring, och för den delen nu också", förklarar han, "och på den tiden brukade mamma varna mig för att jag skulle få hjärtinfarkt när jag blev trettio om jag höll på så. Nu när jag faktiskt är trettioett så ser vi att mammas profetia inte stämde."
Lycklig över att på detta sätt ha klarat livhanken firade Carl-Henrik sin födelsedag med tårta, ostbågar och Milky Way, den nya melodifestivalskivan i present och ett litet besök av familjen Josefsson. Han säger sig ha varit fullt nöjd med bemärkelsedagen.

Inga kommentarer: